Melding garantie

Heeft u een klacht of een garantiemelding dan kunt u deze via ons contactformulier melden. Voor calamiteiten en spoedeisende acties willen wij u doorverwijzen naar het alarmnummer van uw verzekeraar en/of noodhulpdiensten.
Mocht de (oorzaak van de) calamiteit of spoedeisende actie onder de afgegeven garantie vallen, dan zal Aan de Stegge Roosendaal dit de volgende werkdag verder oppakken (u dient de klacht dus altijd hier te melden).

Aan de Stegge Roosendaal heeft zelf geen 24-uurs service- en/of calamiteitendienst.

Uw gegevens

Details van uw verzoek

Valt uw klacht onder de garantieregeling?

Op welke ruimte heeft uw klacht betrekking?

Op welk onderdeel heeft u klacht betrekking?

In uw eigen woorden

Bevestiging

Mocht na bezoek blijken dat uw klacht niet onder de garantieregeling valt dan brengen wij de voorrijkosten a €48,- excl. BTW per uur in rekening.