Melding garantie

Heeft u een klacht of een garantiemelding dan kunt u deze via ons contactformulier melden. Voor calamiteiten en spoedeisende acties willen wij u doorverwijzen naar het alarmnummer van uw verzekeraar en/of noodhulpdiensten.
Mocht de (oorzaak van de) calamiteit of spoedeisende actie onder de afgegeven garantie vallen, dan zal Aan de Stegge Roosendaal dit binnen 5 werkdagen in behandeling nemen en aan u terugkoppelen (u dient de klacht dus altijd hier te melden).

Aan de Stegge Roosendaal heeft zelf geen 24-uurs service- en/of calamiteitendienst.

Uw gegevens

Details van uw verzoek

Valt uw klacht onder de garantieregeling?

Op welke ruimte heeft uw klacht betrekking?

Op welk onderdeel heeft u klacht betrekking?

In uw eigen woorden

Bevestiging

Mocht na bezoek blijken dat uw klacht niet onder de garantieregeling valt dan brengen wij de voorrijkosten a €48,- excl. BTW per uur in rekening.