GARANTIE-
/ SERVICE-
MELDING

Als u een schade en/of gebrek aan uw object wilt melden, dan kunt u dit via onderstaand formulier aan ons doorgeven. Let op: Voor koopwoningen en -appartementen wordt met betrekking tot uw melding de procedure conform de Woningborg Garantie- en Waarborgregeling gevolgd. Het is van belang dat u nagaat of uw verzoek onder deze regeling valt en er dus sprake is van garantie. Voor calamiteiten en spoedeisende acties willen wij u doorverwijzen naar het alarmnummer van uw verzekeraar en/of noodhulpdiensten. Mocht de (oorzaak van de) calamiteit of spoedeisende actie onder de afgegeven garantie vallen, dan zal ADSR dit binnen 5 werkdagen in behandeling nemen en aan u terugkoppelen. U dient de klacht dus altijd hier te melden. ADSR heeft zelf geen 24-uurs service- en/of calamiteitendienst.

    UW GEGEVENS

    VERZOEK DETAILS

    Valt uw klacht onder de garantieregeling?



    RUIMTE

    Op welke ruimte heeft uw klacht betrekking?


    KLACHT

    Op welke onderdeel heeft uw klacht betrekking?


    EIGEN BEWOORDING

    U kunt hier in eigen woorden aangeven wat de klacht is en de oorzaak hiervan.

    Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, gif, png, pdf.
    Max. bestandsgrootte: 9MB.


    BEVESTIGEN